Cum să vă amintiți numele persoanelor

Asta e capcana. Am trecut cu toții pe-acolo. Sunteți într-un supermarket, împingându-vă căruciorul de cumpărături când, bang! Dați peste o doamnă cu niște ochi mari, albaștri. Pe care ați întâlnit-o undeva, sunteți siguri, dar unde? În orice caz, vă amintiți fața și, în special, ochii… Dar cum o cheamă? Înainte ca mintea voastră să treacă… Read More »

3 mituri despre leadership și management

Discutând cu oamenii despre acest subiect, îți dai seama că anumite lucruri pot fi descrise cel mai bine ca mituri. Deci care ar fi cele mai comune mituri înrădăcinate în mintea oamenilor referitor la management și leadership? Eu vă propun 3. Oamenii sunt născuți să fie manageri sau lideri Nu știu voi ce credeți, dar… Read More »

Cum să câștigați lucrând cu un lider toxic

Dacă lucrați cu un șef rău sau aveți de-a face cu un lider toxic, viața voastră nu e o petrecere în natură… Liderii toxici își pun amprenta asupra persoanelor cu care lucrează, indiferent de locul și împrejurările în care vin în contact. Liderii toxici, managerii și supervizorii vă pot face viața dificilă și vă pot… Read More »

Câteva greșeli majore la interviu

Am adunat cel mai mari greșeli de la interviurile de recrutare într-o singură listă. Aceasta vă va spune exact ceea ce nu trebuie să faceți, astfel încât managerul de recrutare sau intervievatorul să-și creeze cea mai bună impresie posibilă despre voi. O „aliniere și o oglindire” insuficientă În timpul interviului este o idee foarte bună… Read More »

3 calități și trăsături pe care trebuie să le aibă orice lider

Chiar dacă există diferite definiții date de programarea neuro-lingvistică sau alte filozofii pentru cuvântul „lider”, voi sunteți cei care trebuie să vă puneți următoarele întrebări dacă vreți cu adevărat să deveniți lideri buni: „Ce transformă un lider într-un lider bun? Ce califică o persoană pentru a-i dirija pe alții? Care sunt capacitățile unei persoane care… Read More »

Cine pentru cine lucrează în leadership?

Ați fost vreodată dornic să preluați un nou rol fiind în același timp îngrijorat în sinea voastră de modul în care veți reuși să vă descurcați? Dacă răspunsul este afirmativ atunci sunteți: Mai cinstiți decât mulți alții; Normali – chiar dacă majoritatea nu vor recunoaște și ei sunt la fel de îngrijorați, dar reușesc să… Read More »

Întrebare pentru interviu – Care sunt competențele cele mai importante pentru un post în acest domeniu?

Interviurile informaționale sunt foarte bune pentru a ajuta pe cineva să învețe mai multe despre o anumită carieră specifică. Dacă vi se cere să vă așezați pentru o asemenea consultare, trebuie să fiți pregătiți pentru întrebări de genul: „Care sunt competențele cele mai importante pentru un post în acest domeniu?” Un intervievator care pune această… Read More »

5 reduceri de costuri complet greșite în perioadele dificile

Dacă sunteți într-un rol de senior, aveți de luat probabil chiar în acest moment o mulțime de decizii dificile. Pentru multe afaceri, cea mai mare provocare este de a avea suficient cash pentru a respecta obligațiile de plată pe măsură ce apar. În aceste situații, anumite forme de reducere sau menținere a costurilor sunt aproape… Read More »

Elementele unui ego inteligent emoțional

Egoul este o continuitate. La una dintre extreme e prea mult. Atunci când avem un ego supradezvoltat suntem superîncrezători și aroganți. Când avem prea puțin, ne lipsește încrederea și stima de sine. Iată cele trei chei pentru dezvoltarea unui echilibru: Modestia; Curiozitatea; Veridicitatea. Modestia oprește un ego sănătos să se îmbolnăvească. Are abilitatea unică de… Read More »

Redactarea unui anunț percutant de descriere a unui job

Redactarea unui anunț ar trebui să fie o artă. De la primele cuvinte ar trebui să captați atenția candidaților. Există 5 reguli inconturnabile pentru a-i convinge. În 4 secunde și 4 cuvinte se decide totul… Găsiți un titlu clar și precis Folosiți terminologia proprie întreprinderii voastre, căutați cuvintele care le vorbesc candidaților. Cârligul trebuie să… Read More »