Când mă fac mare, voi fi comercial!

Care sunt calitățile unui bun comercial? Forța de vânzarea a unei întreprinderi are ca scop favorizarea vânzărilor produselor și serviciilor întreprinderii. Vânzarea este o funcție a întreprinderii care-i permite să lanseze procesul de încasare a banilor. Fără vânzare, nu există intrări de bani de la clienți. Fără vânzare nu există marjă și cheltuielile fixe nu… Read More »

Ce l-a făcut pe Bill Gates să aibă atâta succes?

Au trecut mai mult de 15 ani de când Bill Gates a renunțat la funcția de CEO a Microsoft. Chiar dacă a rămas implicat ca președinte și Chief Software Architect, a fost începutul unei tranziții majore în viața sa. Iată 7 chei ale succesului său, extrase din istoria vieții sale și aplicate fiecărui efort al… Read More »

7 întrebări pentru a angaja cei mai buni candidați

Voi prezenta în continuare câteva întrebări care vă vor ajuta să selectați acei candidați care vă împărtășesc viziunea și care până la urmă vă vor economisi timp și bani. Indiferent dacă sunteți un startup cu doi oameni, funcționând într-o cămăruță, sau o companie cu 500 de oameni, un lucru trebuie să rămână la fel: nu… Read More »

Care sunt conducătorii cu cele mai multe like-uri pe Facebook?

Conform unui studiu Burson-Marsteller, guvernele și guvernanții planetei folosesc din ce în ce mai mult Facebook-ul pentru a se apropia de cetățeni. Aproape toate guvernele au o pagină oficială. Pot fi numărați circa 87 de șefi de stat, 82 șefi de guvern și 51 de miniștri ai afacerilor externe. Facebook: platforma conducătorilor lumii Realizat în… Read More »

Alte 10 definiții pentru leadership

„Leadershipul înseamnă că cineva dorește să iasă în față pentru a fi o țintă sau eroul care-și asumă responsabilitatea pentru succesul ori eșecul unui anumit obiectiv. Nu oricine are curajul de a fi lider și de a-și asuma riscurile personale pe care le poate întâlni.” – Darlene Tenes, fondator și designer, CasaQ „Leadershipul înseamnă să… Read More »

Cum vă ajută emoțiile să vindeți mai bine

Limba română este de obicei suficient de bogată pentru a găsi cuvântul potrivit în orice situație. Dar există o mare diferență între cuvântul care descrie un produs, cel care vă face să păreți că știți despre ce vorbiți și cel care suscită actul de a cumpăra. În loc de a spune cât de frumos, de… Read More »

Ce-l face pe un lider important

Pe măsură ce tehnologia ne-a schimbat abilitatea de a obține vești instantanee din orice colț al lumii și să comunicăm la fel de rapid cu alții, oriunde s-ar afla, există niște așteptări nerealiste că un lider bun poate să dea soluții rapide la probleme complexe. Avem tendința de a ne evalua leadershipul pe baza popularității,… Read More »

Cum să reușiți un brainstorming

Brainstormingul este ca o prăjitură cu frișcă așezată pe o bază de probleme și pudrată cu idei a căror combinare formează o soluție. Rezultatul ia forma surprinzătoare, amuzantă și nouă a răspunsurilor inovatoare. Iată pentru voi rețeta. Creatorul său este Alex Osborn, vicepreședinte al agenției de publicitate americane BBDO. Conceptul datează din 1940. Opusul lui,… Read More »