Managementul geloziei la locul de muncă

Atunci când intrați în biroul unui coleg recent promovat, îi spuneți că sunteți fericiți pentru el și îl felicitați, dar în același timp sperați să cadă într-o prăpastie data viitoare când mai merge la munte. Și totuși succesul pentru care a fost recompensat este bun și pentru el, dar și pentru întreaga întreprindere, deci și… Read More »

Pentru a câștiga bani trebuie să dați și mai mulți

În același mod în care 20% dintre clienții voștri generează 80% din cifra de afaceri, a dona bani se corelează cu acest lucru. Cercetările conduse de Arthur C. Brooks, președinte al American Enterprise Institute, o dovedesc pornind de la o bază de date a Harvard cu 30.000 de familii americane. Conform lui Brooks, o familie… Read More »

10 lucruri care vă vor scoate din mulțime la un interviu

Punctualitatea Ați auzit vreodată spunându-se „Punctualitatea este totul”? Pentru că într-adevăr așa este. La un interviu de recrutare, a întârzia este cea mai proastă primă impresie. Orice aș face la muncă, în întâlnire, cu prietenii, familia, setez 5 alarme diferite pe telefon. Prima este cu o oră înainte de a trebui să plec. A doua… Read More »

4 lecții din viața albinelor aplicate la nivelul întreprinderilor

Conducător de firmă și apicultor, Henry Duchemin a extras patru lecții din viața albinelor, care pot fi aplicate în întreprinderi. Așa cum explică pe site-ul firmei sale Melilot Consulting, companiile ar trebui să se inspire din principiile de organizare ale albinelor, cum ar fi polivalența, inteligența colectivă, creativitatea materialelor naturale și performanța globală a polenizării.… Read More »

Managementul bucuriei pentru a performa

De cât timp n-ați mai zâmbit la birou? Când ați pufnit ultima dată în râs? Vă simțiți bine când terminați o misiune? Făcând constatarea că numeroși manageri și conducători nu mai simțeau nicio bucurie în asumarea funcțiilor lor, Paul-Herve Vintrou, fost Președinte Director General al Numericable, reconvertit în coaching, a construit o metodă pentru a… Read More »

Întrebări pentru diferite situații la interviul de angajare – depășirea fricii

Întrebările din cadrul interviului de angajare sunt aproape în toate cazurile cel mai înfricoșător element al întregului proces de recrutare, atingându-i până și pe cei mai încrezători candidați. Deci cum ajungeți să vă transformați din unii dintre cei mai temători în unii dintre cei mai neînfricați? Trebuie să înțelegem exact de ce există frica; altfel… Read More »

Exploatați atuurile generației Y

Generația Y face destule valuri. Ea intrigă, provoacă neînțelegeri, temeri, frustrări, chiar existența sa fiind în discuție. Profitați de această revoluție culturală în întreprindere, veritabilă mișcare de fond, pentru un mai mare bine! În mod efectiv, acești tineri n-au intrat în malaxorul obișnuit, prea rigid, prea perfect, prea performant și insuficient de flexibil, nici destul… Read More »

Reușita profesională și reușita personală

Ce este reușita? Cei de la școala franceză de comerț Essec s-au aplecat asupra acestei chestiuni și au întrebat 3.000 de cadre superioare din 10 țări. Fiecare cu propria reușită profesională Cei care sunt cadre superioare într-o întreprindere publică sau privată renumită și gestionează echipe sau bugete importante pot considera după câțiva ani că au… Read More »

Lideri sau manageri ai schimbării? Depinde numai de voi!

Unul dintre prietenii mei se afla la un moment dat într-o fundătură. Echipa de transformare pe care o ghida era în haos. Munca lor era blocată și planul lor elaborat cu grijă era în pericol să fie trimis la coș de neînțelegeri, păreri opuse și, în câteva cazuri, aproape răscoale. În timpul discuției noastre, el… Read More »