Decizii pentru 2021 după aproape un an de lucru de acasă

Zoom și alte instrumente m-au făcut să reevaluez umilul telefon, care mă ajută să navighez printre lanțurile de mailuri și mesajele de pe WhatsApp. 2020 s-a dovedit a fi despre o nouă normalitate. În 2021, probabil mulțumită campaniei de vaccinare, va trebui să retragem de pe piață această nouă normalitate și să ne obișnuim cu… Read More »

Desenați-vă anul care vine…

Am citit săptămâna trecută un articol care mi-a plăcut și care mi-a dat idei. Cam toată lumea obișnuiește să facă tot felul de liste la început de an: cu obiective, cu dorințe pe care le vrea împlinite, ș.a.m.d. 20 20, cum ar spune doamna Dăncilă, a fost un an greu pentru mulți. Și poate că… Read More »

Dacă flexibilitatea reprezintă noua normalitate, unde sunt anunțurile pentru posturi cu program flexibil?

În ciuda unor schimbări semnificative, de-a dreptul seismice, a modului în care oamenii muncesc, și a unei mulțimi de angajați care spun că vor să-și păstreze flexibilitatea, anunțurile de angajare pentru programe flexibile rămân o raritate și nu depășesc o proporție de unu la cinci. Și atunci, mă întreb, ce catastrofă ne mai trebuie pentru… Read More »

Ce ne învață criza despre inovare

Înțelegerea motivelor care facilitează dezvoltarea ideilor noi și conduc schimbarea în timpul unei urgențe îi poate ajuta pe lideri să inoveze chiar și în absența unei crize. Necesitatea, cel puțin așa se zice, este mama invențiilor. Pe măsură ce s-a răspândit criza covidului de-a lungul primei părți a anului trecut, organizațiile au inovat într-un ritm… Read More »

Motivarea colaboratorilor cu 3 cadouri

Din nou, în perioada de sfârșit de an, vă întrebați cum să vă demonstrați aprecierea față de echipa dumneavoastră. Exercițiul care se încheie probabil că nu se va înscrie printre cele mai bune din punctul de vedere al cifrei de afaceri și al rentabilității. Cadourile și primele nu sunt de actualitate. Cum vă puteți arăta… Read More »

Formule de leadership

Chiar credem că leadershipul de excepție este atât de simplu încât poate fi redus la o singură formulă? Dar ar putea orice formulă să-i explice pe cei ca Gandhi, Jack Welch sau Bill Gates? Bineînțeles că nu. Ființele umane sunt uimitor de complexe. Interacțiunile dintre indivizi și grupuri sunt încă și mai complexe. Leadershipul reprezintă… Read More »

Păcate pe care nu vreți să le comiteți la locul de muncă

Sunteți un coleg bun ori le amărâți viața celor din jurul vostru? Mulți proclamă faptul că „sunt diferiți în afara locului de muncă”, dar modul în care relaționați cu oamenii cu care lucrați poate avea un efect negativ asupra întregii voastre vieți, dacă nu investiți adecvat în ei. Explorați cele paisprezece trăsături deranjante evidențiate mai… Read More »

Cum să deveniți foarte buni în managementul bugetelor

Dacă sunteți manageri într-o organizație, există șanse ca una dintre principalele dumneavoastră responsabilități este să controlați un buget. Managerii fără o specializare financiară cred adesea că acest lucru este dificil. Realitatea este că orice manager din orice domeniu poate deveni foarte bun în crearea și gestionarea bugetelor. Dar cum poate face asta? Implocați-vă în mod… Read More »

Promovarea brandului pe rețelele sociale

Prima impresie este cea bună, mai ales dacă este proastă, iar acest lucru este valabil și online. Cu atât mai mult trebuie îngrijită în momentul lansării conturilor personale și ale companiei pe rețelele sociale. Clienții vă judecă pornind de la siteul web și prin ceea ce publicați pe Facebook, LinkedIn, Instagram și alte rețele sociale.… Read More »