4 principii ale persoanelor cu performanțe înalte în business

By | 03/01/2021

Liderii și managerii de top crează cultura afacerilor lor. De aceea este de o importanță critică să recrutați și să rețineți persoanele potrivite pentru managementul și leadershipul afacerilor voastre și atingerea unor performanțe înalte.

Printre altele, de la oamenii care expun calități de leadership în afaceri se așteaptă să fie etice și organizate și să conducă businessul conform detaliilor planului de afaceri, păstrând în același timp în minte imaginea de ansamblu, agenda strategică a afacerii.

În plus se așteaptă de la ei să coordoneze bugetarea și finanțele și să dea dovadă de finețe în interacțiunea și înțelegerea oamenilor cu care lucrează. Și sunt responsabili și de dezvoltarea noilor oportunități de afaceri. În ciuda dificultăților ca o singură persoană să răspundă tuturor acestor așteptări, din ce în ce mai mult asta este ceea ce se cere managerilor de top.

Cum este posibil ca un lider să se ridice la aceste standarde? De fapt sunt patru principii care, o dată adoptate și practicate cu perseverență, îi vor ajuta să obțină o abordare de management coerentă și congruentă care îi împinge spre înalta performanță și obținerea rezultatelor excepționale, nu numai pentru ei ci și împreună cu oamenii din jurul lor.

Posedă un simț personal al misiunii, viziunii și valorii

În afacerile pe bază de valoare, acesta este principiul central pentru oamenii de afaceri deosebit de eficienți. Trebuie să vă cunoașteți terenul pe care stați, la nivel personal, pentru a vă asigura pârghiile pentru activitatea de business și rezultatele de înaltă performanță în sfera afacerilor.

Dacă nu sunteți ancorat personal de un puternic simț al misiunii, nu aveți o claritate a viziunii, sunteți nesiguri de valorile voastre personale și de comportamentele pe care le așteptați de la voi înșivă și nu veți deveni niciodată un om de afaceri deosebit de performant.

Doar atunci când aceste elemente de bază există, misiunea, viziunea și valorile, chiar în viața voastră, vă puteți alinia cu cele ale afacerii voastre. Campionii în afaceri sunt definiți de faptul că țintele și obiectivele lor personale sunt aliniate cu cele ale afacerii lor.

Dezvoltarea unui simț personal al responsabilității

Având clar definite și articulate propriile sensuri ale misiunii, viziunii și valorilor, trebuie să vă dezvoltați propria psihologie ancorată în asumarea răspunderii pentru propria performanță pentru obținerea rezultatelor în afaceri. Această stare de spirit vine cu o alegere deliberată de dezvoltare a abilităților proprii în această direcție. Trewbuie ăs alegeți să vorbiți și să acționați păstrându-vă baza de valori personale. Folosiți cuvinte pozitive. Refuzați să vă găsiți scuze. Nu dați niciodată vina pe alții. Înfruntați-vă propriile greșeli. Concentrați-vă pe realitățile unei situații de business. Întotdeauna ascultați ce au și ceilalți de spus. Acestea sunt semnele folosirii inteligenței emoționale în afaceri.

Dacă practicați aceste principii, veți descoperi că vorbiți cu integritate și vă vomportați în moduri care la performanță la niveluri intrapersonale și interpersonale în afaceri. Mai mult, aderența la aceste principii asigură alinierea și direcția acțiunilor voastee cu propria bază de valori.

Ascuțiți-vă competențele personale prin partajarea informațiilor și o comunicare eficientă

Cel de-al treilea principiu pentru a deveni oameni de afaceri deosebit de performanță este crearea unui mediu de afaceri în care informația este partajată, iar comunicarea este deschisă și transparentă. Dacă porniți de la premisa că orice realizare în business este rezultatul muncii cu, prin și pentru alții, veți fi plăcut surprinși de impactul și rezultatele pe care le livrează această abordare în coeziunea construcției echipei. Funcționând în acest fel apare un efect de multiplicare, care asigură integrarea și optimizarea tuturor activităților de afaceri.

Persoanele super performante își dezvoltă și își ascut competențele în partajarea informațiilor și comunicare ca parte a unui ciclu de învățare fără sfârșit.

Urmând acest principiu și creând o cultură organizațională transparentă și deschisă, construim încredere în toate relațiile noastre și mărim și întărim implicarea celorlalți în luarea efectivă a deciziilor în întreaga organizație.

Învățați cum să identificați și să gestionați diferențele

Principiul final este unul de leadership. Leadershipul este abilitatea de a identifica și a evalua discrepanțele în business și de a ghida oamenii în crearea proceselor pentru acoperirea acestora.

Leadershipul în afaceri înseamnă și abilitatea de a observa oportunități pentru a crea noi deschideri pentru a le acoperi apoi introducând proceduri pentru închiderea lor. Crearea conștientă și închiderea unor asemenea deschideri împinge afacerea spre niveluri noi și tot mai înalte de performanță și succes.

Acest principiu construiește pe baza celui de-al doilea, cel al responsabilității și răspunderii personale, discutat mai sus. A învăța cum să observați problemele și să creați oportunități este o competență pe care oamenii de afaceri de succes o dezvoltă. Dar pentru a face asta, liderul trebuie să aibă un simț clar al responsabilității și al răspunderii.

Dezvoltând și practicând această abilitate, liderul se asigură că toți oamenii din jurul lui au starea de spirit potrivită, o cultură pozitivă a minții și obțin rezultate de succes în business.

Alte articole pe care poate le-ați ratat:

Cum să luaţi cea mai bună decizie în interesul dumneavoastră

Cum să reușiți să inovați

Demistificarea a 3 idei preconcepute despre fericirea profesională

Ce tip de antreprenor sunteți?

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *