Blog

Blog

Comments (0) - Uncategorized

5 trucuri pentru a vă capta publicul în 60 de secunde când țineți un discurs

Cum să vă convingeți publicul din primele 60 de secunde ale discursului dumneavoastră? Iată 5 trucuri pentru a o face.

Pentru a fi siguri de captarea atenției publicului în timpul unui discurs, există o regulă de aur care trebuie respectată: să-l convingeți în primele 60 de secunde. Iar pentru asta trebuie să vă pregătiți dinainte cu câteva tehnici simple.

Pregătiți dinainte locul în care interveniți

Așa cum un dirijor va examina în avans sala în care va concerta, este important să pregătiți locul în care veți vorbi conform gustului dumneavoastră. Dacă vă place să vă deplasați în timp ce vorbiți, lăsați-vă spațiu. Dacă preferați un loc fix, instalați toate accesoriile pe care le veți utiliza (sticlă de apă, note, etc.). Asigurați-vă și de funcționarea luminilor.

Gestionarea neprevăzutului

Acest lucru vine cu experiența. Fie că este vorba de a vă adresa unei audiențe restrânse sau de a da un spectacol în fața a 500 de persoane, trebuie să vă pregătiți să faceți față situațiilor neașteptate, de exemplu unei pene de curent. Acest lucru necesită o pregătire, dar dacă ați reușit să vă păstrați calmul în situații similare, ați câștigat!

Începeți cu esențialul

Pentru a capta atenția audienței, mergeți la ceea ce este esențial. Nu intrați în detalii. Arătați că controlați lucrurile și atrageți atenția publicului. Acestuia îi place să-l susțină pe orator o dată ce i-a recunoscut talentul.

Utilizați propriul trac în avantajul vostru

În loc să vă ascundeți stresul de audiență, dezvăluiți-l punându-l în scenă cu umor. Acest lucru place publicului, de a i se acorda încredere, iar dumneavoastră vă va permite să evacuați mai rapid stresul și să vorbiți de lucruri serioase.

Concentrați-vă asupra formei

Publicul este mereu foarte sensibil la limbajul corpului. De aceea este important să nu vă concentrați numai pe conținutul a ceea ce aveți de spus, ci și asupra formei. Pentru asta lucrați-vă mișcările și tonalitatea vocii așa cum un muzician își acordează instrumentul.

Articole complementare recomandate:

Interviul de recrutare: cum să reușești în fața mai multor interlocutori

Despre importanța primelor 100 de zile în management

Gestionarea timpului la ora digitalizării

Accelerați creșterea afacerii dumneavoastră printr-o cultură creativă

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *