Blog

Blog
Cum să ne învingem teama de reușită

Comments (0) - Uncategorized

Cum să ne învingem teama de reușită

Frica este cel mai mare obstacol al oricărui antreprenor. Succesul vă obligă să o învingeți în toate formele sale. Să vedem acum cum reușesc să o depășească cei mari.

Niel, Simoncini, Branson, Arnaud, François Pinault

Sunt antreprenori faimoși, admirați de mulți, totuși la un moment al cuceririi lor fiecăruia i-a fost frică de ceva. Unii îi cred invincibili, atât de tare îi învăluie aura reușitei lor în mantia lui Superman. Și totuși sunt oameni cu puncte forte și slăbiciuni. De-a lungul aventurii lor, au întâlnit aceste temeri și au găsit mijloacele de a le combate sub toate formele lor: teama de a nu fi la înălțime, teama de eșec sau de piață, teama de fraudă și de vânzări, de leadership, de concurență, de timp, de a fi umiliți, sau de a delega, de inutilitate și mai ales frica de sine.

Teama de eșec

Eșecul este teama cea mai evidentă pentru un antreprenor. Antreprenorul care reușește învinge această frică și chiar se servește de energia ei pentru a avansa mai mult, mai repede și mai bine. El știe că cel mai dur eșec este poate o mare lecție. De povestit în public.

Teama de a nu fi la înălțime

Mulți se întreabă dacă sunt suficient de buni, inteligenți, competenți pentru a reuși în marile lor ambiții. Cel care reușește învață și se formează pentru a acoperi lacunele pregătirii sale. El recrutează competențe pe care nu le posedă și se înconjoară de persoane care-i sunt complementare.

Teama de piață

Atacarea pieței chiar în momentul potrivit cu produsul potrivit înseamnă să călărești un val gigantic. Dacă estimați greșit traiectoria valului, riscați să vă sfărâmați de o stâncă. Cel care reușește respectă profund forțele pieței, a căror dinamică o studiază pentru a obține un profit maxim sau chiar pentru a le îmblânzi.

Teama de fraudă

E dificil să câștigați fără niciun fel de exagerare, fără a aranja lucrurile sau să împingeți la extrem anumite acțiuni. Acest lucru se numește curaj amestecat cu imaginație, creativitate care prinde substanță ori un mare bluf, fără de care nimic n-ar fi fost posibil. Cel care reușește știe să extragă adevărul dincolo de realitate fără a depăși linia galbenă, dar o bănuială de legitimitate le permite să-și păstreze credibilitatea.

Teama de a vinde

Practica vânzării este o condiție de bază a succesului, totuși sunt puține persoane cărora le place să promoveze un produs, să prospecteze și să vândă. Cel care reușește să-și vândă produsul sau serviciul devine o alegere evidentă. El folosește eficient marketingul pentru a atrage clienții pe care-i țintește perfect, ceea ce diminuează partea de argumentare. Dacă nu este un vânzător în suflet, este un vânzător care se ignoră. El crede atât de tare în produsul său încât îi convinge și pe alții.

Teama de a vorbi în public

Nu toți antreprenorii sunt niște predicatori. Chiar dacă au idei mari, adesea le este greu să îngaime câteva cuvinte în fața unui grup. Cel care reușește își împărtășește viziunea cu claritate, cu forță, într-un mod succint. El învață să o facă, se antrenează, se înconjoară de antrenori și consilieri, pentru că știe să se arate convins în fața celorlalți și să le creeze dorința de a-l urma. (Pentru cei care au această problemă, le pot recomanda o firmă care îi poate ajuta.)

Teama de leadership

A fi lider este mai greu de asumat decât să fiți pur și simplu patron sau fondator al unei anumite afaceri. Cel care reușește plasează leadershipul ca prioritate numărul unu. El studiază, ascultă și se sacrifică pentru a asigura animația, motivarea și recompensarea eforturilor.

Teama de concurență

Cu cât avansați, cu atât mai mare este probabilitatea ca un concurent să se interpună, să vă copieze sau să vă jeneze pe piață. Cel care reușește își respectă și-și studiază concurența. El creează strategii pe termen lung pentru a se diferenția puternic de concurenți, care au dificultăți în a-l urma.

Teama de timp

Antreprenorului îi place să țină sub control un maxim de lucruri. Timpul este elementul cel mai important care-i scapă. Cel care reușește înțelege timpul, încearcă să-l utilizeze și să se teamă de el grație productivității și eficienței.

Teama de a fi umilit

Nimănui nu-i plac dificultățile în public, cu atât mai mult să fie umilit în fața altora. Cel care reușește dă dovadă de o anumită modestie, care este cel mai sigur mijloc de a inspira respect.

Teama de a delega

Un antreprenor ar face totul dacă ar putea. Nici atotștiutor, nici atotputernic, puțin câte puțin învață să delege. Cel care reușește integrează această evoluție, atrage, dezvoltă și fidelizează talente rare. El construiește o organizație, instalează procese, instaurează un tip de management și o cultură care plasează oamenii în inima organizației.

Teama de inutilitate

Nimeni nu muncește dur pentru a fi uitat. Cel care reușește vrea să aibă un impact durabil și să fie considerat ca un binefăcător pentru societate. El are o abordare socială a muncii sale și o viziune globală a binelui pe care-l are de făcut.

Teama de sine

Fiecare antreprenor are proprii săi demoni. Cel care reușește cheltuie timp și energie pentru a se cunoaște și a se ameliora. Lucrează asupra propriei persoane și face totul pentru a nu fi un obstacol în calea propriei reușite.

Articole complementare recomandate:

Ce tip de patron vă convine cel mai bine?

Poate funcționa întreprinderea dumneavoastră fără salariați?

Pericolul unui șef toxic

Jocul se schimbă – tendințe care schimbă vânzările

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *