Blog

Blog
5 pași simpli pentru un mai mare succes în leadership

Comments (0) - Uncategorized

5 pași simpli pentru un mai mare succes în leadership

Managerii și liderii au multe de făcut și este foarte ușor să cadă în capcană și să încerce să facă totul, suprasolicitându-se. Este un fapt că sunt doar 24 de ore într-o zi. Cum folosiți acest timp este ceea ce vă diferențiază ca pe unii dintre cei mai buni. Deci care sunt cei 5 pași simpli spre un succes mai important?

Cunoașterea propriilor livrabile

Fiecare are o fișă a postului, iar majoritatea o formă de evaluare și unele idei despre ce se așteaptă de la ei. Pe de altă parte, cât de clare sunt livrabilele voastre cele mai importante? În funcție de acestea veți fi de fapt evaluați.

Perfromanța față de livrabilele cele mai importante vă impactează salariul și potențialul de promovare. Și totuși în mod surprinzător, oamenii nu știu, adesea, ce trebuie cu adevărat să livreze. Dacă acest lucru vi se aplică și vouă, transformați într-o prioritate să descoperiți asta încă de azi.

Analiza utilizării timpului

Am mulți prieteni care își țin socoteala timpului pe perioade de 2-3 săptămâni. În multe momente ei descoperă că cea mai mare parte a timpului se duce pe activități care nu contribuie în mod direct la cele mai importante livrabile. O dată ce ați clarificat care vă sunt livrabilele cheie, mai faceți o verificare și vedeți dacă vă cheltuiți timpul cu ceea ce contează cu adevărat.

Faceți schimbări

De îndată ce v-ați analizat modul în care cheltuiți timpul și ați identificat nepotrivirile dintre livrabile și activități, este momentul să faceți ceva în privința asta. Acest lucru s-ar putea să însemne că trebuie să delegați mai mult, să fiți mai selectivi în privința întâlnirilor și a ședințelor la care participați sau la cum vă descurcați cu mailurile.

Făceți-vă timp pentru planificare

Ca lideri, planificarea este o parte importantă a rolului vostru. Voi și echipele voastre trebuie să fiți siguri asupra direcției în care vă îndreptați în lunile următoare. Porniți cu un plan care acoperă trimestrul următor și care este apoi defalcat pe luni, săptămâni și zile.

Monitorizați rezultatele

Planurile livrează rezultate atunci când sunt executate. Uneori veți primi rezultatele așteptate. Alteori veți primi ceva diferit de ceea ce așteptați sau nu veți primi niciun rezultat. Asigurați-vă că atunci când vă puneți în aplicare planurile aveți o procedură de verificare a progresului înregistrat și faceți schimbări atunci când este cazul.

Până la urmă, cu toții avem la dispoziție 24 de ore pe zi. Întrebarea este cât de inteligenți vrem să fim în utilizarea lor?

Alte articole complementare:

5 obiceiuri ale celor care comunică cu mare eficacitate

Pentru a rămâne concentrați, antrenați-vă mintea ca pe un mușchi

Arta de a ieși în față fără a părea aroganți

Manageri – ceea ce nu trebuie în niciun caz delegat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *